معرفی گروه کیدزپلاس

مرجع انلاین ارائه پیشنهادات سرگرمی / تفریح و آموزش برای کودکان و والدین محترم ایرانی
شروع داستان ما

سلام من سارا هستم. داستان کیدز پلاس از ۸ سال پیش شروع شد. بعد از اینکه پسرم به دنیا اومد و دنبای ما رو رنگی کرد، همزمان با مراحل مختلف رشدش تو سنین مختلف، من و همسرم دنبال برنامه های آموزشی، سلامتی و تفریحی بودیم که پسرمون ازش لذت ببره. برنامه های مختلفی رو تجربه کردیم تا اینکه دو سال بعدش دخترم به دنیا اومد.  

بعد از تولد دخترم و از انجاییکه فارغ التحصیل ارشد رشته روانشناسی بودم، با یکی از دوستانم که برنامه های قبلی رو با هم شرکت میکردیم و واقعیتش از امنیت و کیفیت خیلی از برنامه ها رضایت نداشتیم، به این فکر افتادیم که خودمون دست به کار بشیم و دغدغه خودمون و خیلی از مادرهای از جنس خودمون رو به حداقل برسونیم.

خدمات ما:

ما تو کیدز پلاس  خدمات مختلفی تو حوزه کودک و خانواده به شما پدر مادرهای عزیز ارایه میدیم.

ما اینجا صفر تا صد تولد فرزند دلبندتون، از دکور و بادکنک ارایی و تنپوش گرفته تا خاله موسیقی و فینگرفود و هرچیز دیگه ای که شما فکرشو بکنید رو انجام میدیم.

اینجا استخرهای خانوادگی داریم. یعنی شما به همراه محارمتون و با داشتن مدارک رسمی، میتونید استخرهای ما تو مناطق مختلف تهران رو بصورت خصوصی اجاره کنید و از استخر در کنار خانواده و عزیزانتون لذت ببرید.

– پکیجهای مختلف عکاسی و کلیپ کودک و خانواده در لوکیشنهای متنوع از آتلیه و باغ گرفته تا سالن سرپوشیده

– کارتهای شارژی شهربازی در نقاط مختلف تهران که با پرداخت کمتر، میتونید شارژ بیشتر بگیرید

– کنسرتها و تیاترهای مخصوص کودکان

-جشنهای مناسبتی خانوادگی و کودکانه مثل جشن نوروز، جشن کدو، جشن شب بلدا و ….

– هماهنگی جهت حضور تنپوشهای مختلف، عمو موسیقی و خاله موسیقی در برنامه های خانوادگی شما

– هماهنگی جهت ارایه فینگرفودها متنوع و سالنهای مخصوص جهت برگزاری مراسمهای خانوادگیتون

ساخت و ارایه انواع دکورهای تولد با تمهای مختلف از شخصیتهای کارتونی

ما تو کیدز پلاس علاوه بر سلامت روان کودکانتان به سلامت جسم فرزند دلبندتون هم فکر میکنیم. اسکن پا از جمله این دسته خدمات ما هستند.

خلاصه ما تو کیدز پلاس سعی کردیم برنامه های با کیفیتی ارایه بدیم که حال دل هممون در کنار هم خوب بشه.

از اینکه تو همه این سالها، با مهربونیهاتون و اعتمادی که به من داشتین، مایه ی دلگرمیم بودید و بهم قوت قلب دادید، از تک تک تون سپاسگزارم.

من تو کیدز پلاس واسه اینکه تونسته باشم قدردان اینهمه لطف و محبت شما باشم و بتونیم با کمک همدیگه دنیای بچه های دلبندمون رو رنگی کنیم، سعی کردم یه تیم حرفه ای جمع کنم و با راه اندازی سایت kids-plus.com در کنار صفحه مون در اینستاگرام این فرصت رو برای همه ی عزیزان فراهم کنم که سایر برنامه ها و خدماتمون که وقت نشد اینجا درباره اش حرف بزنیم رو اولا مرور کنید و بعدش هم بتونید با خیال راحت و با سرعت بیشتر بعد از انتخاب خدمات دلخواهتون، ثبت نام رو با خیال راحت انجام بدید تا تو قرعه کشیهای فصلی و سالیانه مون هم شرکت کنید و انشالله که برنده جوایز نفیسمون هم بشید

منتظر دیدنتون تو برنامه های متنوعمون هستم.

دنیای رنگی برای بچه ها، با کیدز پلاس